SaraDenRaraa

onsdag 20 oktober 2010

101020

Hej! Festen i lördags.. Ja den var trevlig!! Men när vi vaknade dagen efter märkte vi väldigt många saker som inte stod på sin plats osv. Tex någon hade skalat en morot och lagt skalet i ett skåp, mat som ska vara o kylen stod i ett skåp, grejer som inte ska vara i frysen låg i frysen, mina fina nagellack var försvunna från toaletten. Men hittade dom idag när jag skulle duscha och använda mina skrubbvantar. (heter det så?) då hade någon lagt i alla mina nagellack där i:S Helt sjukt. Och dessutom så försvann det pengar som jag hade gömt i garderoben... Hur beter sig folk egentligen? Tycker dom det är kul att hålla på sådär? Jag nämner inga namn för jag vet inte vem det är.. Men gissa kan man ju göra.. Man kan inte bete sig hur som helst, dessutom inte om man är bortbjuden.

/S

1 kommentar:

  1. Herreguud Sara!! Vet folk inte skillnad på mitt och ditt.. Stackars dig.. Går inte och lite på folk helt enkelt...
    kramar..

    SvaraRadera