SaraDenRaraa

tisdag 22 februari 2011

Hej vänner! Helgen va underbar. Ifredags var jag hemma hos en vän som heter Linda. Det var trevligt! =) I lördags var vi på bio, åsa-nisse. Helt okej. =) Sen efter det blev det TwinCity med Marcus familj, Va jätte mysigt! Där blev vi bjuda på god mat av hans pappa. =) Sen blev den en liten sväng till torpa, där Eric, Felicia och hennes vän Malin och Johan väntade. :) Det blev ingen visnings i söndags. Jag insåg att jag gillade redan den på bilderna jag sätt. Då skulle jag gilla den ännu mera om jag gick dit. Så lät bli. Jaja, på fredag kommer troligtvis mina flickor hit. Var så längesen vi träffades alla nu!! =) Funderar på att klippa mitt hår lite kortare. Vad tycker ni om det?

PUSS/S

2 kommentarer:

  1. Mysigt :) Vi måste ha lite vin kväll snart med :)

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag verkligen :) Nästa vecka? :) Ha det fint i Stockholm :)

    SvaraRadera