SaraDenRaraa

onsdag 9 mars 2011

Hej vänner!
I fredags träffade jag Johanna som jag inte träffat på ett tag. Super trevligt! =) Och i lördags åkte jag och Marcus till Johan i Såtenäs. Där han bor och jobbar. Så vi var inne på hans jobb. Och herregud vad jag blev imponerad. Tror att han jobbar som flygtekniker, har inte riktigt fått kläm på det där:P Så när vi kom dit så var det en kille som visade mig och Marcus runt. Han tog med oss in i ett plan där vi fick sätta oss och han förklarade hur det styrs och mycket annat intressant. Väldigt mäktigt. Fruktansvärt intressant var det. Trodde inte jag tyckte om sånt faktiskt. Senare efter Johans övertid så gick vi hem till han, där han bjöd på god mat och dryck. Tittade på massa småklipp han hade på sin dator på Andersson, Karlsson och Brissman. Fytusan va kul det var och vad vi skrattade. :) Sen vid 23tiden så skulle det landa ett plan där, så vi vandrade bort i blåsten till hans jobb igen och tittade på när det skulle landa. Spännande verkligen!
Hur är det med er vänner? Bra hoppas jag.

PUSS/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar