SaraDenRaraa

fredag 15 april 2011

Hej vänner! Oj va längesen jag skrev nu. Men just nu så händer det inte så mycket. Någon som har testat ögonskuggor från Loréal Paris? Är dom bra? Känner att det är dags att köpa lite nytt smink. =) Gick runt munksjön i veckan med Elli. Mycket trevligt! Bakade kladdkaka förra veckan till min älskling. Och den var god tyckte han. =) Sista helgen i april. Då åker jag och Marcus äntligen till Varberg. Som jag längtat. Tur att vintern är borta nu. (hoppas jag iaf). Vi ska fira våran ett årsdag där . =) Mycket mysigt! Tänk, snart ett årsen vi blev tillsammans. Oj va tiden går. Har så mycket kärlek kvar att ge! Någon mer än jag som blir så glad på våren? Njuter verkligen när jag går där i solen och plockar vitsippor. Underbart!! Puss/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar