SaraDenRaraa

torsdag 13 januari 2011

Hej vänner!
Lite småförkyld är jag allt men det känns lite bättre nu så får hoppas att det inte bryter ut mer:) Och foten känns också bättre så det är bra :D
Såg förresten i veckan några "småtjejer" ja, runt kanske 12-13år som stod och rökte i ett hörn i Hva. Vad är det som egentligen händer? Dom är försmå för att hålla på med sånt. Arg blir jag också. Jaja, finns mycket man kan säga om det. Såg även några killar på bussen som kan ha varit 11-12år som drack redbull det gillade jag inte heller riktigt. Kändes inte bra att dom gjorde det. Men det kanske inte spelar någon roll om hur gammal man ska va för att dricka sånt? Men jag gillade det inte iaf som sagt. Nu ska jag rensa i garderoben det behövs verkligen.

Vad händer i helgen för er? Är öppen för förslag=)


PUSS/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar